پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228986
هنجارشکنان از مردم نيستند/مطالبه‌گري حق مردم است، اما از بستر قانون
تاریخ انتشار : 1396/10/12 12:33:56
نمایش : 1038
نماينده مردم در شهرستان هاي فارسان، اردل، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي با تاکيد برا اينکه هنجارشکن ها از مردم نيستند، گفت: مردم هيچ‌گاه حاضر نيستند خسارت به جامعه وارد شود؛ مردم حق دارند نسبت به مسائلي که مي بينند و يا دل نگران مي شوند سوال بپرسند اما بايد از طريق قانون پيگري شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي کاظمي نماينده مردم شهرستان‌هاي کوهرنگ، فارسان و اردل در گفت‌وگو با جهانبين نيوز، اظهار کرد: در بحث اشتغال و بيکاري مردم در شرايط مناسبي نيستند برخي استان‌ها همانند چهارمحال و بختياري آمار بيکاري بالايي دارند و شرايط معيشت براي مردم سخت است.

کاظمي تصريح کرد: وقتي شرايط بيکاري بالا باشد خودبه‌خود بر روي شرايط اقتصادي تاثير گذاشته و به اين ترتيب پايين بودن سطح درآمد خانواده ها شرايط را براي مرم سخت مي کند.

وي با بيان اينکه برخي از اعتراضات مربوط به مسائل اقتصادي و مشکلات معيشتي و اشتغال مردم بوده، افزود: مردم نبايد اجازه دهند خواسته بر حق و مطالبه برحق که مشکلات اقتصاديشان است به حاشيه رفته و به سمتي که دشمنان قسم خورده نظام مي خواهند کشيده شود.

نماينده مردم شهرستان هاي فارسان، اردل، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه رفع مشکلات اقتصادي بر عهده قوه مجريه است؛ تاکيد کرد: مشکلات اقتصادي موجود در جامعه به گونه اي است که همه ارگان‌ها چه مسئولين سه قوا و حتي بيرون از قوا و ساير نهادها همه بايد تلاش کنند تا به اين مشکل فايق بيايند.

سرمايه گذاري داخلي و خارجي راه برون رفت از مشکلات اقتصادي

کاظمي جذب سرمايه گذار داخلي و خارجي را يکي از راه هاي برون رفت از مشکلات اقتصادي دانست و خاطرنشان کرد: بايد شرايط را فراهم کنيم تا سرمايه‌گذاري‌هاي داخلي و خارجي شکل گرفته و همه با اتحاد بتوانيم با سرمايه گذاري بسيار خوب و قوي يک رونق اقتصادي داشته باشيم.

وي به بالابودن بودجه براي هزينه هاي جاري و پايين بودن بودجه‌هاي عمراني اشاره و اظهار کرد: بيش از 95 درصد بودجه کشور در زمينه جاري و هزينه اي بوده و سرانه بودجه عمراني کمتر از 6 درصد است و با اين درصد پايين کاري از پيش نخواهيم برد.

نماينده مردم در شهرستان هاي فارسان، اردل، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه اگر زيرساخت‌هاي عمراني ما خوب شود جاده هاي ريلي خوب و سرمايه گذاري نفتي خوبي داشته باشيم سرمايه گذارهاي داخلي و خارجي نيز جذب مي شوند، گفت: وقتي سرمايه گذاري شکل بگيرد رونق اقتصادي به همراه دارد و اشتغال ايجاد خواهد شد و به تبعيت از آن سرانه درآمد خانوارها بيشتر مي‌شود و پرداخت ماليات راحت‌تر شده و درآمد دولت هم افزايش مي يابد.

مطالبه گري حق مردم است، اما بايد از بستر قانوني وارد شويم

وي انتخابات را يکي از قوانين مقدس نظام جمهوري اسلامي براي طرح مطالبات مردمي عنوان و يادآور شد: مردم با راي دادن و انتخاب کردن کانديداي مورد نظر خود حق دارند سوالات و مطالبات خود را از نمايندگان خود در هر سمتي مطرح کنند اما گاهي شيطنت ها هم ورود پيدا کرده و مطالبات به حق و قانوني مردم را به حاشيه مي برد.

نبايد موجب شادي دشمنان قسم خورده باشيم

کاظمي به هنجارشکني عده‌اي معاند در ميان مردم اشاره و خاطرنشان کرد: عده اي با شيطنت ميان مطالبات به حق مردم، هنجارشکني کرده، به اموال دولتي و بيت‌المال آسيب مي زنند و سبب مي شوند خساراتي ايجاد و دل دشمنان شاد شوند.

وي با تاکيد برا اينکه هنجارشکن ها از مردم نيستند، گفت: مردم هيچ‌گاه حاضر نيستند خسارت به جامعه وارد شود؛ مردم حق دارند نسبت به مسائلي که مي بينند و يا دل نگران مي شوند سوال بپرسند اما بايد از طريق قانون پيگري شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html